Jak je to dnes se závěsným zařízením

Závěsná zařízení se dnes vyrábí a montují poměrně běžně, dle statistik je má údajně v Česku přibližně jedna šestina nových vozů (stáří do tří let). U starších vozidel je tento počet vyšší, tam může dosáhnout až hodnoty kolem třiceti procent.

Máte-li zájem tažné zařízení https://www.amsa.cz/Tazne-Zarizeni-3691 nechat namontovat dodatečně, budete na tom pravděpodobně lépe u starších vozů. Některá nová auta (např. značky Škoda) totiž mohou mít omezení přímo z výroby – tažné zařízení lze na ně namontovat pouze tehdy, je-li na to při výrobě pamatováno, a v technickém průkazu nejsou uvedeny nulové hodnoty povolené hmotnosti připojeného vozíku.

trolejbus s vozíkem

Stoupající trend zájmu

Každopádně se tažné zařízení stalo jednou z nejvyužívanějších a nejoblíbenějších technologií, které ve vozidlech máme. Jistě by bylo zbytečné předesílat, že máte k dispozici neustále, 24 hodin denně možnost zapřáhnout vozík či karavan (dle povolené hmotnosti) a vyjet s ním, kam potřebujete, nebo chcete. Uvědomují si to dobře chataři, zahrádkáři, kutilové, ale i sportovní nadšenci (vodáci a cyklisté), a kupříkladu i majitelé koní.

vozík na tažné

Kola i elektrokola – že se na „kouli“ za autem může připojit vozík, s nímž převezete nákup z hobbymarketu, zeminu na zahradu, nábytek na chalupu, anebo vybavení bytu při stěhování, ví každý, ale dnes roste zájem i o nosiče kol. Takto lze převážet http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/delnici-zacali-prevazet-casti-zricene-lavky-ke-zkoumani/1560612 pohodlně a bezpečně i elektrokola, která jsou jedním z novodobých trendů využívání volného času, dokonce i cestování do zaměstnání. Cyklistika má u nás mnohaletou tradici a elektrokola využijí i lidé hůře mobilní, či se špatnou fyzickou kondicí.

Nosič na kola se lépe usazuje na své místo, než střešní držáky, kola nezvedáte do takové výšky, takže je zvládne nasadit i „křehká žena“, lépe se vám bude ovládat vůz, nebude to s vámi cloumat tak, jak se to stává s bicykly na střeše, a neřešíte ani výšku jízdní soupravy, která se v podstatě nemění s ohledem na výšku vozidla.